Søk i denne bloggen

søndag 25. oktober 2015

hvorfor kjøpe når du kan låne

jeg har ikke vært på ett bibliotek på 10-12 år tross jeg har ett rett nedi gata.

 i det siste har jeg sett etter bøker om veving og makrame på gjenbrukstasjonene, men uten hell.
jeg tenkte at sånt bør man kanskje eie
 for å leie må jo leveres tilbake.
 jeg har og sett etter dvder. men det er jo og enklere å finne noe når man bare kan trykke 'søk' på pc.

så idag har jeg opprettet en lånekonto og bestilt både bøker og dvd filmer og serier og ps3 spill.

hvis man liker noe av det kan man jo eventuelt kjøpe det.(eventuelt bruke scanner)

jeg er ingen fan av bøker for de veier utrolig mye når man eventuelt skal flytte. og de fleste er ikke så bra at man leser de flere ganger. er vel mer som en skrytevegg *se her gjester* ( jeg er intellektuell liksom)
jeg har en bokhylle til skjønnlitteratur og en til faglitteratur og føler det er mer å ta vare på i faglitteratur.
nå idag har vi internett da så egentlig kan det meste leses der men ikke alt desverre.

 men nå skal jeg iallefall låne..venteliste eller ei
sparer man både penger og plass

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net