Søk i denne bloggen

tirsdag 11. mars 2014

hei, spillutviklere

er det bare dere som har liten fantasi eller er det ingen som vil backe dere i å lage noe annet?

er vi spillere så ensformige at vi bare vil sloss,skyte og drepe og kjøre?

når de følte de måtte lage en remake av filmen 'arthur' da begynner jeg å lure på om det er liten fantasi der ute.

det finnes billioner av mennesker her i verden, alle med sin egen historie, det burde dere tenke på før dere lager noe kopiert skvip.

greit jeg har kanskje gått glipp av noe der ute,men jeg har spilt over 100 spill og det er mye av det samme heeeeele tida omaattt og omaattt same ol same ol springe rundt skyte, drepe,


-hvorfor er det ikke en treningspill i 3d?
-hvorfor er så mange spill møøørke og skuumle
jeg har problem med å se noe som helst,er det artig da?
-hvorfor så lite glede og komikk?
-hvorfor så lite læring? alt jeg har lært er å sikte meg inn på hoder,knivstikke,sloss,


(((sender ut signaler)))
< --------bullseye----->
*gleder meg til kommende spill*

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net