Søk i denne bloggen

onsdag 25. januar 2012

vegglamper

jeg har nå lett etter en fin vegglampe til min shabby chic/hytte - stil men det er ikke lett å finne en jeg liker.
har googlet og vært i både lampebutikker og interiørbutikker uten helt å finne den rette.
å ha vegglampe er veldig plassbesparende og en fin en kan i tillegg være til pynt/kunst.
vegglamper kan koste alt fra 99,- til flere titalls tusen. jeg ser helst etter noe til under 1000,- lappen
gjerne antik/brukt så lenge det funker.

lampehuset
mesterlys
lysbutikken
bolia
EA belysning
lampemagasinet
som dere ser er utvalget ganske nitrist.


her er noen lamper fra lampebutikk på majorstua.med priser fra 2000,- - 7000,- håndlagede eller ei så syns jeg ikke de var verdt prisen.


lampe til 1000,- på etsy(epla.no lignende nettsted)



wall scone fransk rococco  4000,- (+ hvordan man skal få den til norge + toll + moms+ gebyr. + hva med garanti og klagerett på ting som ikke funker er og noe man må tenke på når man kjøper fra utlandet)

italian tole candalier  ca 700 kroner ebay - og noe sånt som denne hadde vært no, bare litt finere

den som har mest potensiale er foreløpig denne fra pandoraseske 
med kanskje en sånn lampeskjerm


og denne fra lampehuset men syns de er litt små og stusselig

jeg så og 3 potensielle lamper på interiørbutikker i sandvika med pris 1800,- pr lampe.
ei av de lignet på denne.


tips til fine lamper så tas  gledelig imot.


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net