Søk i denne bloggen

lørdag 29. oktober 2011

Gis vekk i oslo hos finn.no

jeg kan ikke dy meg fra å legge ut ting som gis vekk hos finn.no. jeg skulle gjerne hatt alt selv, men jeg har for liten plass desverre. så da håper jeg andre kan få nytte av de utvalgte tingene jeg har funnet

fin hvit hjørnebenk. perfekt til kjøkken kroken. kan hentes og bæres fra sagene.er nok ikke vanskelig å legge nytt stoff heller



ikea nattbord gies vekk på grefsen. jeg har dette selv faktisk akkurat passe som nattbord  plass til en lampe,bok og vekkeklokke oppå. med skuff og 2 hyller i skapet. og ikke så stort at du ikke bare kan ta det under arma.





spill til ps3 gies vekk faktisk på bøler.(promospill er helt vanlige fullversjonspill, jeg har flere promospill selv)






skistaver gis vekk. passer jo bra nå som snøen snart laver ned






snowracer passer jo og bra nå til vintern.gis vekk slemdal


ganske fancy veggseksjon.(ser ut som noe til 5000,- hos skeidar)
er demontert og står utendørs så må hentes snarest på hauketo


halloween er rett rundt hjørne hent deg en gratis skjellettdrakt


Blogglisten


Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net