Søk i denne bloggen

tirsdag 5. juli 2011

Pro duo sd micro card adapter

Har nylig kjøpt meg ett pro duo sd micro kort adapter til min psp 3004.
ikke bare er det billigere enn en pro duo card siden sd micro minnekortene kan du jo bruke overalt, så lenge du har adapter. veldig kjekt syns jeg har sd micro kort i både digitalkamera,playstation 3, mobiltelefon og nå psp.


dette adapteret kjøpte jeg nylig på ebay til bare 3,5 dollar og selvom kvaliteten er veldig tynn plastikkpapir aktig greie som lett kan knekke så funker det strålende.
jeg har satt i ett 16 gb og 1 gb micro sd kort. først får du besjed om å formatere det for at det skal virke og at ting vil bli slettet men jeg sjekket kortene på pc etterpå og da var ikke ting slettet.(dog til tross for 17 gb kort så har jeg bare 15 gb ledig etter formatering, forstå det den som kan)

men uansett så virker denne og den anbefales hvis du har mange sd micro kort fra før. hvis jeg trengte ett 16 gb psp kort og ikke hadde sd micro kort ledig hadde jeg nok kjøpt ett vanlig pro duo kort på 16 gb på ebay( ca 120,-)  seff ikke i vanlig norsk butikk der er det latterlig dyrt

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net