Søk i denne bloggen

søndag 6. mars 2011

Groupon - paypal, kickback, spar penger, tjen penger

ANBEFALES:


Jeg syns groupon er en strålende tjeneste.
ikke bare kan du få skikkelige gode priser men du kan og få 5 % kickback på alt du kjøper som du kan kjøpe med bruk av paypal.
og verver du venner får du 60,- per person og verver du de samme til kickback får du 10 prosent av vennenne dine sin kickback konto.
så med andre ord er dette en tjeneste du kan tjene masse på.

eksempler på tilbud:
-  ringetid for 700,- med xito , betale bare 200,- ( dette har jeg benyttet meg av)
- gavekort på 500,- hos motemekka betal 199,-
- betal 499,- for tannundersøkelse verdt 1945,-
ellers er det rabatter på hotell,eu kontroll,fotpleie og restauranter.



det er ofte 70% rabatter.MEN greia er det at man har bare den dagen på å kjøpe tilbudet. og ett visst antall må kjøpe tilbudetellers får du pengene tilbake.
så det lureste er å følge med hver dag feks ved å inn på sida,få nyhetsbrev eller facebook nyhetsfeed.
jeg følger med hver dag i håp om ett skikkelig kupp.


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net