Søk i denne bloggen

onsdag 15. desember 2010

mikrofon til ipoden

jeg kjøpte en liten microfon til ipoden min for jeg tenkte jeg skulle bruke den til å ringe over skype men så viser det seg at in hølet er det samme som ut hølet.
så når jeg puttter inn miccen kan jeg ikke høre.så da må man bare ringe telefonsvareren isåfall hehe. men miccen kan brukes til å ta opp lyd på feks forelesning, lage podcast, og du kan laste ned apps som jeg som viser desibel kan være hendig når du skal beskytte dine barns små ører mot for store lyder
den koster bare 10,- inkl shipping på ebay men vil du ha noe du kan bruke over skype m¨å du ha en ledning med både mic og hodetelefoner til en 30,- kroner
som denne

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net