Søk i denne bloggen

tirsdag 11. mai 2010

min drømmemobil

'i tilleg til alle vanlig program kan jeg med min drømmemobil velge mellom 3g og wifi internett.jeg kan overføre bilder,filmer,spill til tv og pc og andre dingser med bluetooth.se tv med dmb nett på den 3 tommer store skjermen og bruke den innebygde projektoren til å se tvbildet via mobilen på 50tommer hvit husvegg. kameraet kan selvfølgelig ta bilder med 12 mpx i 3D og alle former for justeringer og redigeringer og muliget å ta opp i HD video slowmotion. den kan og bruke 2 simkort og 2 slots for minnekort.og de ligger lett tilgjengelig i slots på siden av mobilen. den har rask prosessor og mange menyer og operativ system å velge mellom.qwerty tastatur og nødvendige taster som lyd og kamera lett tilgjengelig.den kan lades via solcelle,usb,og stikkontakt.taletid på 20,standbytid på 500,tv tid på 10timer. og kan kjøpes til en rimelig pris'

men så til virkeligheten. topp 5 punkter

- rask( siden jeg er utolmodig)
-bra kamera(siden jeg tar mye bilder)
- godt med minneplass
- koble til internett
-klar/ tydelig skjerm /brukervennlig
lyd er jo og viktig siden den og skal ringes med men det er jo en selvfølge..eller

og det nærmeste jeg kommer disse spesifikasjoner er :


nokia N8
- har 12 mpx kamera, totalt 48 gb minneplass,3,5 tommer oled skjerm,lett tilgjengelig knapper,hd video,hmdi tilkobling,on demand web tv, gratis ovi kart, 50 timers musikkavspilling,hsdpa 10mbps,wlan,widgets,spill..etc
høres helt super ut eneste som trekker ned foreløpig av det jeg ser og vet er designen og opplastingshastigheten










vinn din drømmemobil

Blogglisten



Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net