Søk i denne bloggen

lørdag 3. april 2010

din side har sjekket kinoprisene

Din side har sjekket kinoprisene.
gå gjerne inn å stem på hva du syns om prisen
selv syns jeg prisene på kino er ekstremt dyrt og går bare hvis jeg vinner billetter.
sist så jeg alice i eventyrland på ringen med en norgesbilett og trengte ikke betale noe for 3d brillene da man leverte de tilbake etter filmen.
hadde jeg gått på colleseum måtte jeg ha betalt 20,- itilegg for brillene (går da utifra man hadde fått de men hva skal man med de)
når det ser sagt burde og dinside ha nevt alle reklamene man blir tvunget til å se.
for de fleste kinosaler har nå sluttet å vise reklame før filmen, de begynner heller i vise reklame når filmen skal begynne og da i 20 minutt. og det må man da betale
fra 90-130,- for å se på
latterlig


Blogglisten

Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net