Søk i denne bloggen

tirsdag 19. januar 2010

hvorfor kjøpe iphone når du kan bruke skype på ipod touch?




jeg vurderer iallefall kjøpe ipod nå som jeg vet man kan bruke skype til å ringe med.
skype er billigere enn vanlige mobil abbonnement og ipod er billigere en iphone.


om skype priser. skype norske sider

det du først og fremst trenger på din ipod da er selvfølgelig tilgang på wi-fi så du får logga inn på skype på nettet. og så en microfon. det kommer med stemmekontrollen på hodetelefonen på 32 versjonen og 64 gb versjonen. du må og være tilknyttet wi-fi for å kunne motta telefoner.(det er en downside til det hele)

her er en som en ipod med en liten anna microfon i 3,5 mm jacken. demostrerer hvordan det virker på youtube



og her har folk diskutert skype på ipod. 
og her

her er en wi-fi skype telefon.

men poenget med ipod er jo at det er en multimediamaskin.

finner ingen som har testet det i norge enda så jeg avventer.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net