Søk i denne bloggen

torsdag 28. januar 2016

tv2 sumo med cmore film

i desember var det ett tilbud på tv2 sumo gratis(men man må regge kredittkortet) fikk sms om at det var siste sjanse 28 des.

-nettsiden går ganske tregt når jeg skulle bla gjennom 966 cmore filmene som ligger der  på pc.pcen har vært litt treig i det siste. skke bølgen? for en skuffelse,hadde gledet meg til endelig å få sett den.
neida, ligger en drøss eldgamle filmer da. DØDEN PÅ OSLO S,og enda har de ikke fått del 2 av sesong 7 av mad men.og ingen shameless.

-sumo appen er ikke den beste film/serier appen jeg har prøvd.

-står i begynnelse man bør oppdatere måtte inn på nettet å google da jeg ikke fant noen oppdatering.
oppdaterte tven da, men det forandret ingenting.
irriternede å må logge inn hver gang,flere ganger om dagen, og spole selv frem til der du var kommet.
sumo på email:
Takk for din tilbakemelding. Dessverre ser det ut til at den nyeste versjonen av Sumo-appen ikke er tilgjengelig for nedlasting på enkelte Samsung Smart TV-modeller, selv om den er lansert i Smart Hub. Vi er nå i dialog med Samsung for å finne en løsning på problemet


etter 2 uker ble det mulig å laste ned oppdateringen.

-det var enklest å se på alt innholdet på pc.

-når man trykker på nyeste filmer så får man opp nyeste lagt til av cmore,ikke etter årstall de er laget .
lite info om filmer når du ser på de under kategorier. står hverken skuespillere eller årstall.
(det gjorde det på sumo tv appen)
måtte bruke google til å finne det ut når filmene er laget og hvem som spiller.

-av 966 filmer var det egentlig ikke noe jeg absoultt ville se. men noe måtte jeg jo se

-pcen min med 1,7 ghz prosessor var ikke nok for å få spilt av filmer der.

-sumo appen på smart tven gikk stort sett knirkefritt derimot.bra bilde,lyd, ikkeno problem.
noen ganger kom det opp nettverkfeil og jeg måtte begynne på filmen på nytt.
man må selv spole frem til dit man var kommet, jesus , sumo mener dette er oppdatert
men jeg brukte versjonen hun oppga uten å ha gjennopta-mulighet.

-siste uken var det to filmer jeg ville se som da ikke virket.nettverkfeil 2001.
(men ikkeno feil med mitt nettverk)
jeg kontaktet sumo i helgen, men fikk svar på mandag.
de løste dette med å endre noe på filmene.
så da fikk jeg sett de før perioden var ferdig.

hvilke filmer så jeg: natt på museet 3, sin city a dame to kill for, st vincent, calvary golgata,birdman,
reisen til julestjernen, three lives, the giver, wild,repentance,hot pursuit, the limitation game,the badabok,
etc
ting jeg så som jeg har sett før; gravity, neste stopp chichago, exodus,
hvilke serier så jeg: limitless, flesh & bone,sons of anarchy
begynte på flere men som var for kjedelig


pris129,- mnd, betales feks med gavekort fra gavekorttorget,kredittkort,
var det enkelt å avslutte abonnementet?
ja bare gå inn å trykk stopp før dato for neste betaling. jeg trykka da stopp dagen før.

det som er bra er jo at de har cmore sammarbeid.(jeg ser cmore nå har en app på samsung smarttv, noe de ikke hadde den mnd jeg hadde cmore)
selv så så jeg nå bare på cmore delen,lite på tv2 programmene(jeg har tv2 og pvr boks),kun limitless.
jeg hadde jo cmore for ikke mange mnd siden så mange av de filmene jeg så da lå der.
sumo er bra for de som liker sport og en film eller to i ny og ned.

 det er jo billigere enn en kinobillett.
det var gratis så det var verdt det,men nå holdt det med en mnd for meg, skal jeg ha det igjen? foreløpig nei

nå ser det ut som de fleste filmtjenster går opp i pris.(feil retning )

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net