Søk i denne bloggen

onsdag 28. august 2013

3 dagers på elixia

det var en gang..da jeg bodde i rekkehus og min far hadde treningsapparater i kjelleren.romaskin,sykkel og bullworker. jeg var vel såvidt borti og ikke før denne uken fikk jeg prøvd meg på romaskin igjen da jeg fikk 3 dager gratis trening på elixia ringnes park.
 






















gledet meg til å endelig få prøvd denne ellipsemaskinen som skal være bedre for leddene og benhinnebetennelse.
selve treningslokalet ligger ikjelleren.så ingen innsyn(føltes dog litt mørkt og trist med tanke på at det var 25 grader ute og sol fra skyfri himmel)
plenty av tredemøller og ellipsemaskiner,bare 2 romaskiner.2 saler.
5 tv skjermer med nrk,tvnorge,tv2 og tv3.bare ræl seff så tidlig på dag og uten lyd. prøvde med ørepropper men trykket på det som var uten å få noe lyd. fancy apparater med touchscreen,puls/kalorimåler og som man kan koble til ipoden.gratis wifi tror jeg og det var(fikk dog ikke prøvd dette da i hui og hast glemte det)


Det var jo forfriskende å prøve apparater jeg ikke har prøvd før men jeg må si kjedsomheten grep inn fort.noe som gjorde jeg 'tålte' max 10minutter før jeg skifta maskin.og sånn holdt jeg på å hoppa fra apparat til apparat i 3 timers tid.

nå gikk jeg for en cardio fett forbrennings program med en puls på ca 120.
merker ikke no til no forbrent fett enda,men tror jeg har svettet noen liter og fått en god detox på det.
noe denne svette buksen er bevis på.(altså ikke lurt med bomullsklær når man svetter som en gris)






glad jeg fikk prøvd, men og glad jeg nå kan gå tilbake til mitt 'gamle treningsmønster' som ikke koster 600,- pr mnd, hvor jeg får sett sola og på de tv-programmene/opptak jeg vil.

hvis du derimot skal trene hver dag og bruke både apparat og gruppetrening/zumba/dans ,spa og kroppsmåling så kan det jo  600,- være verdt det.for sånn sett er det ikke mye man får for 600,- nå idag.

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net