Søk i denne bloggen

onsdag 23. september 2009

acupressure mat - vistnok godt for kroppen


det her var jo en litt spesiell acupressure mat.
den har magneter og har ikke mer enn 900 punkter








selv har jeg nylig kjøpt en acupressure mat(6500 punkt) helt lik shaktimatten bare billigere. 270,- nkr i sverige.
jeg kjenner ingenting i begynnelsen, og det uten klær imellom. må vri og vrenge på meg for å kjenne om jeg kjenner noe.
men etter en 10 min så blir jeg varm og får en følelse av å klø.men det bedrer seg sikkert etterhvert


her er noen metoder av hva man kan kan bruke matten til. ligge,stå eller sitte på den

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net