Søk i denne bloggen

mandag 16. mai 2016

anbefales


sko såle for høy fotbue ca 23 kroner på ebay, jeg har 6 par. en gang fikk jeg noen som var litt flatere,
tror det var herre, men de på 36-40 altså er helt super til min fot på 23,5cm



te i løsvekt ho søstrene grene. ca 16,- pr pose
på ca 100-130gram
kan blande mange smaker.
lakris,grønnte, mango,frukt,kaffe,

























Hage solcelle lys .de har lyst i 3uker nå og var kjempebillig.
Tenker å kjøpe fler


på eurocash i sverige(iallefall solgte de de) selges disse 6 stk pakke for 10 kroner pakka (i april kjøpte jeg 3 pakker av hver : ) ca 100 kalorier , 2-3 gram fett,8gram sukker-pr bar




 neglelakkfjerner denne er rask,enkel måte å fjerne neglelakken på koster rundt 70,- jeg har hatt denne i mange år


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net