Søk i denne bloggen

tirsdag 11. juli 2017

feilmedisinering,utskrivingsapotekfeil eller hvems feil er det egentlig?

jeg tar den dosen jeg er vant med å ta som jeg har tatt i mange år.Men ett fort kikk på selve pilleesken ser jeg det står 'en pille daglig'.
hadde jeg vært syk/gammel og andre måtte gi meg pillen, hadde jeg fått overdose...dobbelt ukentlig.

 man skulle tro at noe man har tatt i mange år ikke da skulle bli plutselig utskrevet som daglig!?! (når jeg ikke har vært med legen og tatt blodprøver for å justere dosen heller..) 
but there it is - altså.. og er nok langt fra den første eller siste som det skrives ut feil til
som johaug må man altså dobbeltsjekke selv
og ble litt svett om alt jeg får er feil dose..

noe annet jeg ikke viste er at det er vanskelig å finne blodårer når man er dehydrert..


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net