Søk i denne bloggen

fredag 31. mars 2017

den store klesbyttedagen

1 april(tror ikke det er en spøk) arrangeres den store klesbyttedagen over hele landet.

så nå har dere som ikke bor i oslo også en sjanse til å få prøve bytting.

  grønne jenter har noen tips til byttingen, men jeg har prøvd å holde meg til en liste jeg og men det går dårlig.
mine tips;

-ja du må komme i god tid,det er kø,klamt,trangt,ventetid,

- ikke tro på størrelseslappen(den er og som regel klippet av for folk tåler ikke at det klør i nakken) sist tok jeg en denimskjorte i LARGE men den er mer enn medium så jeg er glad jeg så på large.

 -ta heller xl enn xs det kan sys inn men ting kan ikke sys ut

-ha på deg noen tynne undertøy som svart stilongs og svart genser sånn at du kan prøve ting utenpå mens du står der. det vil være kø inn til toalettet

-hvis du leter etter noe spesielt finner du de sansynligvis ikke det er alltid få jakker og mest bomullstopper desutten vet du ikke hvor i lokalet ting ligger

- har du mye du ikke bruker så legg det du har vasket bakerst i skapet sånn at du alltd bruker av det som ligger fremst har du dog ting du ikke bruker fordi det er for smått eller ikke din stil er det ingen vits å ha det

kanskje du har ting du ikke bruker ofte men som man likevel bør ta vare på som regnbukse(jeg angrer iaff på at jeg byttet vekk min plutselig etter 10år uten bruk hadde jeg hatt bruk for den) du trenger kansje ikke 10 finkjoler du skal bruke hvis du skal iett bryllup,eller 30 jakker

hvis du ikke finner noe du vil ha så kan du jo ta med til noen du kjenner,det er både jenteklær,gutteklær,barneklær.av personlig erfaring blir de glad for det(ikke alltid men ofte)
for det som blir igjen går til fretex hvor de tar 200 for en brukt strikka genser.

alt kan bli din stil med rett styling.
...eller kan du re-designe

hvis flere hadde deltatt hadde det bidratt til at produksjonen og sortimentet til klesbutikkene
går ned og sparer miljøet(men ett par hundre er ikke nok)

lykke til!


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net