Søk i denne bloggen

lørdag 8. juni 2013

expert - på hva da?

hvorfor handle på expert? de har tatt seg råd til å ha 2 butikker i sentrum av oslo.(er nok ikke billig det nei)
og det tar de vel igjen med prisene(fordi de er aldri billigst) de tjener vel på de som har penger(altså ikke meg)og ikke gidder reise helt til elkjøp på carl berner eller lefdal på storo.

de har sjeldent no særlig bra tilbud og alle andre har alltid bedre priser.
selv handler jeg sjeldent der,men nå fikk jeg en thermic thermicare refresher skotørker til jul som var kjøpt på expert.
når jeg brukte den( i mai) så reagerte jeg på at lukta spredde seg i hele leiligheten og sjekket da esken hvor det står den skal ha uv-lys som fjerner bakterier og lukt.
men hvor er uv-lyset? er iallefall bare knappen som lyser.

jeg googla på nettet uten å finne svar. thermic sin egen side er jo helt ubrukelig de har ikke engang bilde av den versjonen jeg fikk.( noe som gjør meg skeptisk.)









dag 1.så dro jeg innom expert for å å høre. trudde kanskje det var noe feil på den jeg hadde fått. 
men de kunne ikke svare på det fordi de hadde ikke sånne inne nå.i deres eget datasystem står det den skal ha uv-lys,så vi antar da det er noe feil med min.hvis jeg tok med skotørkeren så skulle de se på det.han googler så produktet og finner like lite som jeg selv fant da jeg googlet.
selv hadde han den gamle modellen som hadde uv-lys men som ikke hadde timer.
ble lovet å kunne bytte i en annen med en viss selger(men han sluttet på jobb kl 15 for å hente barna i barnehagen)

dag 2. jeg stresser til expertbutikken...da går selgeren 14:50,og snakker da med en annen selger.han finner ut de har de inne på alnabru og bestiller en tilsendt som de da skal få inn på tirsdag. 
de skal ringe når den er der. 
han sjekker ikke engang skotørkeren jeg drassa med meg.bare skanna eankoden. han bestiller så en fra alnabru som viser seg ha samme eankode.
dag 3 del 1.-dagene går - var det torsdag de mente? men nei,de ringer aldri. jeg drar så innom selv, på lørdag, mens jeg er i byen.
da er det en annen selger, han leter etter skotørkeren de liksom skulle ha fått inn og blir borte på lageret 5-10 minutter tid for så å komme tilbake og si de ikke har den.
han foreslår så og bestille en gang til
.da sier jeg at da kan jeg heller dra til alnabru selv.noe jeg kunne gjort dag 1 hvis det hadde stått på nettet at de hadde den.
dag 3 del 2. sur og irritert drar jeg til alnabru samme dag.der finner de ut at ingen av de har uv-lys så pga at jeg har kjøpt noe som produktet mangler(de orker ikke lage flere esker vistnok så de lager samme esken for forskjellige produkt uten å merke skikkelig) skal jeg få penger tilbake. jeg viste interesse i disse(koster forsåvdt 230,- på gmax) men selger var ikke overrivrig etter å selge de så da tar jeg jo seff heller penger og kjøper noe ett annet sted. i kassen sier de jeg må få tilgodelapp det protesterer jeg på og får så til slutt pengene tilbake og er ferdig med skiten.

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net